lørdag 31. mai 2008

Utfordring.

Denne utfordringen fikk jeg fra Tulla i skogen!!!

"Pick up the nearest book.
Open on page 123.
Find the fifth sentence.
post the next three sentences.
Take five people,
and aknownledge who tagged you."

Han så seg rundt, der han sto med den ene bukseselen hengende halvt på overarmen, og med skjorteflaket hengende ut under den slitte arbeidsgenseren. Han fisket frem en sigarett fra etuiet. Eg drekk ikkje Astrid, sa han stille.

Dette var fra en favorittserie-jordmoren...

Jeg sender den videre til Merethes gale verden, Christinas interiør, Malins hobbykrok, Nunne og Angela:)

2 kommentarer:

Nunne sa...

Jeg tar den, men har ikke tid til blogging så mye idag, og legge inn noe nytt..har besøk langveisfra, og jeg gjør det etter helga.
Ønsker deg en fin søndag! Klem.

Christinas låvebutikk sa...

Heia! Har fått den av 2 allerede men ikke hatt tid til å ta den enda! Gress enke vettu! Går i ett!Ha en fin søndag!
Klem!