lørdag 23. mai 2009

Nyinvesteringer og pynting i hagen:)

Nå er tallerkenhylla komplett, fått i 4 skåler og
4 krus i rødt med prikker på.
Men skålene var mindre enn de andre, får se
hva jeg skal gjøre med det....

Ris, pasta og sukkerskål/syltetøyskål i Perfect home-
kjøkkenkosserien.

Kaffe og te krukker er og nye.
Så nå har jeg kaffe, te, teboks, kaffefilterholder,
brødboks, bordklokke, to redskapskrukker og bestikkofferten
i denne serien:)
Christina har vært forhandler å skulle kvitte seg med
en del demo, så da ser du jo hvor det havnet:)


Fått litt blomster rundt husveggene:)











Kjempegammel trillebåre, bestefaren til mannen min
har laga den tror jeg... Blir spennende å se
hvor lenge den klarer seg før den knekker sammen...








Litt mere innepynt...
Telyseholdere i glass..



Og enda en variant:)
Må si jeg har sansen for glasslysestaker, har
maaaange av de nå ja:)






Kom ellospakke til meg, der var det bl.a.
Stråkurver med håndtak og kakebokser:)
Noe lurt finner jeg vel på med de tenker jeg:)

Da gjenstår det bare å si: Ha ei flott helg alle sammen:)










3 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Se der ja!! Rå fint å kombinere de to! At skålene er i to str er bare så fint!!
Nydelig den engeln din på trappa og den trillebåren var bare så fin!
Ha en fin dag!

Merethe sa...

Så mykjy lekkert du ha handla, som vanli;)
Shoppeloppe du å ja;)
Så arti me den trillebåra da, skikkeli lekkert;) Ønska me ein stør hage e. Alt bli jo stuka oppå vernadan vettu;)

Ha ein fortreffelig aften.
Klem

Line:) sa...

åh så mye fint du har skaffet deg:)
Det røde og prikkete servise er bare sååå søtt!
ha ei fin uke videre,klem:)