mandag 19. september 2011

Nye stoler :)

Mor i huset ha endelig fått trompa gjennom nye stola på stua. Gubben skulla absolutt ha de store svarte da vi flyttet inn siden jeg bestemte sofaen. Men de ble jo ikke brukt så da jeg vant noen kronasjer i vikinglotto ble det bestemt på dagen kan man si. ;)
Ut ifra disse bildene ser man også at ting har forandret seg i stuen på disse årene. En tanke fullere nå ;)
FØR:
NÅ:
Ser at de står litt skjevt under bildene, skal se om jeg får dandert de litt
finere etterhvert :) Jeg skulle vel egentlig ikke kjøpt hvitt, men
etter å fått info om at de tåler 60 grader i vaskemaskin
er det helt greit, men skal prøve å få tak i noen fine
tepper å legge i. Alt er bare midlertidig. Bortsett fra de blårutete putene
jeg kjøpte på Låvebutikken, de skal få stå :))))

9 kommentarer:

Heidi Stokke Paulsen sa...

kjempe fine nye stola ja :D Ta bli bra!

Merethe sa...

Kjempelekkert! Mykjy finar ta vettu. Kjem å innvie dem snart :)

Britt Inger sa...

Takk damer. Ta der passa mykju ber for å sei d slik :))

John Skogheim`s familiehytte sa...

Kjempefint BI!! Men som du vet er jo jeg veldig glad i hvitt og lett å vaske! Klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Det ble kjempe fint :) klemmer

Snellis sa...

Ta va æn trivele kosekrok ja =)

Anonym sa...

This is to avoid scams or Discount Moncler Online fraudulent transactions, Cheap Asics Shoes especially since this process involves true religion jeans giving out your credit card information.

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Fint resultat med de vite overdragene!
Takk for tipset
God påske!

Anonym sa...

Stor forskjell på før og nå, ja! Ble mye koseligere! Jeg likte at stolene sto litt på skrå slik de gjør.