torsdag 11. september 2008

Ny vegglampe:)


Christina hadde så fin veggstake så den MÅTTE jeg har.
Hehe. Vi har dørene på gløtt på natten, og da
blir det i lyseste laget med taklampa, og i
mørkeste laget med den avslått.
Så denne herlige saken her med dimmer
ble løsningen:)
Dette bildet hang her da, men siden det ble
lampe i tillegg bytta jeg om dett bildet og
det under:)






Den fryseren irriterer meg litt, men jeg er så vant nå
at det gjør meg ikke så mye lenger...

Denne nydelige kisten er arv fra min farmor.

Ett fint minne om ei jeg ikke husker annet enn

på bilder.. Var bare litt over året da hun døde.

Den er kjempefint malt synes jeg. Den er fra

1861, det står iallefall det tallet på fronten.

Den er stappfull av duker og laken så lokket

går ikke skikkelig igjen. På tide med ei

ny ryddeøkt kanskje???

Hvorfor blir det bare skrevet på annenhver linje nå?

Får ikke til annet, noen som har peil??

1 kommentar:

Merethe sa...

Så koseli d vart!
Gjor se me ein lampett der ja, og ikkje minst så e d no praktisk:)
Heldig du, sm har arva ei sånn gammel kiste. Pappa har ei heim, lura på om e må legg inn litt aksja.. Ha passa godt i gangen min den gitt:)

E å har allvei lurt på koffor du skriv på annakvar linje, men når du ikkje veit d sjøl så:)

Ser dåkk i helga!
Klem.