søndag 9. november 2008

Vært på Ikea...

Ikke så oppfinnsomt kanskje, men
kjøpte 3 likense kommoder.
Hemnes med 6 skuffer...
Stoooore romslige skuffer:-)
Veldig fornøyd:-)
Under her er til Snuppas rom:-)
Her kan hun ha klær og lignende i:-)
Har jo kleskap, men får aldri nok
skapplass...


Her er en til badet:-)
Den skal jeg ha truser,sokker og
anna småtøy til storebror.
Og slike klær som ikke brukes så ofte..
Klarer nok å fylle den opp.
Snuppa har jo sine småklær i stellebordet
ennå, men det går nok over...

Og en til gangen oppe. Den skal
jeg ha sengetøy, duker etc. oppi.




8 kommentarer:

May Hilde sa...

va fiiiint ja =)=)=)=)

Christinas låvebutikk sa...

Nydelig Britta!!
Veldig fine kommoder!
Hilsen IKEA grisken!!

Line:) sa...

Sååå fine de var!!Må komme meg til ikea snart ser jeg;)

Merethe sa...

Detta ble bra ja;)
Arti me nye møbla;)

Siggen sa...

Grattiss med nye kommoder!:)
KJøle fin sa ja!;) Og veldig praktisk.
Håpa de har ei trivelig uke på Messingsetten:)

~ Marit ~ sa...

Kjempefine kommoda ja !! Nå av samma sorten som vi har i gangen, bere at vi har gigant utgaven :p
Kjempekjekk iallfall- god plass i skuffan på na Hemnes serien ja :)

Line:) sa...

Hei igjen:)Tusen takk for oppskrifta!

Line:) sa...

Hei og takk for omtanken:)
Ang limet til pepperkakehuset...jeg bruker bare melis...lager den litt tykk og det går helt greit.