søndag 25. januar 2009

Hurra så fornøyd med den nye spisestua:)

Den er vel og merke en miniatyrutgave
da;) Fikk min kjære mann til å lage
en spisestue jeg med utgangspunkt i
spisestubordet vårt utseendesmessig:)
Han lagde også 4 stoler og en slagbenk
med plass til leker etc. under lokket,
og 3 små barneromper oppo lokket:)
Ble så koselig, men jeg skal kjøpe en
liten miniblomster (kunstig), kanskje jeg og
finner noe minipynt;), og jeg
tenkte jeg skulle finne små puter til stolene,
finner jeg ikke det får jeg finne meg noe
fint stoff:) Alt er malt i bomull, slik som
loftstua og alle møblene er der:)
Oliver ble helt gira, her kan vi sitta å "ita"
mamma, hehe:)




4 kommentarer:

~ Marit ~ sa...

Nei kor vittig !! Så fint! Flink mann du har da, gitt :)

Britt Inger sa...

Ja fornøyd ja, e sie ka han ska lag så når han e ferdig må e frem me malerkosten, grei fordeling;)

Siggen sa...

Så fin spisestue da!!
Står kje på nei!;) Kjekt å ha kar som e møbelsnekkerar!:D
Skjønna godt ta blir stas for Oliver og Selma:)

Merethe sa...

Stilig!;)
Skulla hatt bilde av bare benken å;)