mandag 9. juni 2008

Dåp!!

Søndag hadde vi dåp for prinsessa vår!
Hun har for lengst fått navnet Selma,
men nå er vi iallefall ferdig med alt som
heter dåp!! Og deilig er det.
Min bestemor kom utover kvelden i
forveien å hjalp meg å lage borddekorasjoner.
Eller man kan vel si at hun laget de, jeg
for å svinsa med mye annet innimellom.
Lekker ble de iallefall:)
Vi lagde 4 stk, og den i ordentlig krukke hadde
hun med seg som en gave fra ho og bestefar
(Selmas eneste gjenlevende oldeforeldre).

Denne hadde ho laget på forhånd som en liten
gave til Selma. I tillegg fikk ho ett kjempefint gullkors:)








Slik var bordet, fullt ble det, men det gikk da bra:)
Kommer bilder fra gavebordet så snart jeg finner igjen
fotoapparatet, hehe... litt rotete rundt meg:-/





1 kommentar:

Merethe sa...

Kjempenydelig blomster!:)
Vi er jaggu heldig som har ei så snill bestemor;)