fredag 27. juni 2008

Jeg har en drøm....

Og den drømmen er å starte som selvstendig næringsdrivende og dermed skape ett levebrød av å selge hjemmelagde varer. Da tenker jeg hovedsaklig strikkaklær til voksen og barn o.l.
Men så er det tanken på at er dette mulig å få til å gå rundt. Tanken er å strikke for hånd å se om det blir solgt, så senere investere i ei lettvint strikkemaskin som gjør grovarbeidet hvis jeg ser dette kan gå...
Da kan jeg styre min egen arbeidstid avhengig av barna mine...
Kan jobbe på kveldstid f.eks.
Skal bruke litt tid fremover nå å tenke over saken, se på priser osv... men flere jeg har snakket med synes dette er en god ide.
Noen som har meninger om akkurat dette? I såfall hadde jeg blitt glad:-)
Ha ei fortreffelig helg:-)

1 kommentar:

Christinas låvebutikk sa...

Hei!
Man må satse for å prøve ut drømmene sine...
Verdt ett forsøk!!
Klem!