fredag 28. november 2008

Utfordring fra http://merethesgaleverden.blogspot.com/

UtmaningSå här funkar det:*
Länka till den som utmanat dig och
sätt dessa regler på din blogg.*
Berätta 7 saker om dig själv både
alldagliga och knäppa.*
Utmana 7 stycken i slutet av inlägget
genom att nämna deras namn
och länka till de. Låt de få veta
att de har blivit utmanade genom att
lämna en kommentar i deras blogg.
1: Jeg har støv på hjernen...
En dag uten husarbeid, er
en dag jeg ser meg om etter
noe jeg burde gjort, hehe...
2. Jeg elsker barna mine over
alt på jord!!!!!
3. Er veldig sosial.
Liker å besøke folk, og
liker å få besøk.
Har blitt noe mindre i det
siste da av naturlige årsaker..
4. Er en evig prosjektkvinne.
Klarer nesten ikke gjøre
meg ferdig med ett prosjekt før
ett nytt er underveis.
Nå tenker jeg på håndarbeid.
5. Drømmer om å vinne mye
penger i lotto.
6. Synes det er så kjedelig
å legge meg på kvelden..
Å dermed blir det enda
værre å stå opp neste morgen
når sønnen i huset kommer,
eller snuppa forlanger å
bli hentet...
7. Bruker mer penger enn jeg
bør. Nilsern overfør te me da
er du snill, haha.....
Denne utfordringen sender
jeg videre til:

3 kommentarer:

Britt Inger sa...

Samma hva jeg gjorde så fikk e ikke avsnitt... Hm... så alt står i en smekk gitt, hehe.. Men dokk skjønne nok.

Ann Kari sa...

ja skjønner jeg skal kopiere den svenske teksten, skrive 7 ting om meg selv, og sende utfordringen til andre, men jeg har bare deg og Randi på bloggen min ennå sukk... ;) hva gjør jeg da da? er fortsatt litt nytt dette for meg jo.. sjekk forresten bloggen min nå, hehe.. nytt bilde av fremgang prosjekt juleløper er kommet. bilde dag2

Tingelingeling sa...

Oi oi. sju ting om meg sjøl!! og så sende til sju andre!! Da må jeg jammen skjerpe meg..
Ellers så må jeg få sagt at du har det aldeles utrulig stilig i huset!!Du er gørflink!
Her er det litt travelt med synåla for tia, så jeg aner ikke om det blir no orden på jula!! Antar det ordner seg..
Klem fra Tingeling