søndag 29. mars 2009

Så slik går no dagan...


Blitt veldig lite blogging fra meg i det siste,
kan trygt si jeg gikk lei av bunaden,
shoppedilla har roet seg litt, og mye av tiden
har gått med til Mary kay:)
Men her kommer endelig ett innlegg da, he he.
Eneste jeg har å vise er bunaden.
Jeg er ferdig med skjørtet og selene,
montert det som monteres kan og festet alle trådene,
det som skal skje neste er sy og klippe opp
foran på stykket med mønster over skjørtet.
Det skal mamma få hjelpe meg med,
aldri om jeg tør å klippe i dette strikketøyet gitt.
Så nå skal jeg da endelig begynne på tilhørende
jakke :)
Med dette ønsker jeg alle sammen en riktig
fin uke, og håper været blir bra:)

6 kommentarer:

Merethe sa...

Wow, bunaden e bare sååå fin;)
Gler me t Tuva sin e ferdig...
Gler me t 17.mai e no, hurraaaaa;)
Arti at du ha strikka den sjøl da, e ikkje såpass e sjø, hihi.
Håpa vi sjåast snart.

Klem..

Tante Livs konditori sa...

Den va kjempefin,og du e kjempeflink te å strikke!!

Line:) sa...

åh så fiiin den er!Du er no bra flink:)Veldig dårlig med bloggingen for tiden her også...Klem:)

Ann Kari sa...

oi, så nydelig den blir Britt.

Siggen sa...

Fin bunad du strikker!:)
Mektig imponert! Har ikke tålmod eller evner til noe slikt her i gården..;)

~ Marit ~ sa...

Åh, såå flink e du! Skikkelig fin bunad, å som Merethe sie; så arti at du har strikka den heilt sjøl! De kan du verra stolt av :)
Selma bli bere supersøt på nasjonaldagen ja, forlanga bilde- oppdaterings altså !! :)