lørdag 4. april 2009

Vært i Molde:)

Da ble det shopping på oss skal jeg si,
mannen kjøpte seg bukse og 4 t-skjorter.
Mamsen selv kjøpte seg 1 bukse, 3 gensere og en bluse:)
Til Oliver kjøpte vi bursdagsgave (en stoor kran og
den buksa under på bildet.)
Som bygave skal han få lynet skjorte, to
singlet, strømpebukse og ei skjorte med krave.
Han er med bestemor og bestefaren sin
på hyttetur i helga så da må det bli bygave, selv om
klær er litt kjedelig da, he he.
Selma var med, men ble en del nytt på
henne også. Mest til sommeren der også;)
En nydelig hvit kjole med slik kort underbukse til,
en body uten ermer som hun kan ha under
hvis det er behov.
Så to fine skjorter i rosa og hvit og da måtte hun
ha matchende truser til også (de i posen som ligg der).
Ellers sokker, solbriller og en froskeskjorte:)

Veldig fornøyd med dagens innkjøp, og var kjempekoselig
å besøke Liv, Steffen og Lille Magnusgullet etterpå:)


5 kommentarer:

Tingelingeling sa...

Så fine da! Kunne godt tenkt meg ei slik froskeskjorte jeg... Men de har vel ikke i min størrelse tenker jeg..:-(
Er det ikke typisk!!
Riktig god påske til hele gjengen med klem fra meg!!

~ Marit ~ sa...

Oj, så arti !! Sa barneklean e jo lidenskapen min vettu, hihi :p
Arti at du dele shoppe resultat asså- mykkju fint :)

Ann Kari sa...

her var det masse fint og bruke nå til våren :D

Merethe sa...

Shopping e d artisat e veit. Å e trur ikkje du e så uttafor hell, haha:) Mykjy fine klea t ungan. I like;)

God Påske, og gratulerer med mårradagen;)

Klem..

Line:) sa...

Hei og god påske!
Klær må en ha...knæsj den froskeskjorta;)
Klem